sony ericsson çin mi yapıyor?

ahmet24

Üye
    Konu Sahibi
sony ericsson çin mi yapıyor?
sony ericsson çinde mi üretiliyor?çinde üretildiğine göre randıman tutma ihtimal ok sony ericcson 12mp kameralı telefonun arkasında made in chine yazıyo be mobiletişimde gördüm demek oluo en iyi NOKİA
 

goko87

Üye
nokia da macaristanda ya da hindistanda yapılıyor hatta bazıları çin..ee şimdi ne olacak
 
sony ericson japonyada üretiyor çinde degil
 

eldergod

Üye
Telefonun içeriği ve donanımları orjinaldir kimse değiştirip bu telefon sony ericsson dur diye satamaz mutlaka bi arıza verir sen rahat ol
 

etlkgga

Üye
evet sony eriSSSon çinde yapılıyor
 

glhnysf

Üye
artık bütün dünya piyasası çine iş yaptırıyor,çünkü çinde işçilik ucuz.adamlar bütün dünya piyasasını mahfettiler.sen zannediyormusun ki nokia firlandia da üretiliyor,son çıkan nokiaları kontrol et görürsün.
 

aaksel

Üye
arkadaşlar kafayı yiyecem ya herkes çindemi yaptırıyor çok kalitesiz bir ericsson hastası olarak
 

feross

Üye
Çin'de yapılan her şey dandik değildir. Ürünün üzerinde Made in China ibaresinin bulunması o ürünün Çin malı ve dandik bir ürün olduğu anlamına gelmez. Dünyanın önde gelen markaları ürünlerini Çin gibi ucuz işgücünün olduğu ülkelerde yaptırmaktadır. Fakat her markanın bir kalite standartı vardır. Bu standartlar dışına kimse çıkamaz.
 
ARKADAŞIM ÇİN DE ÜRETİLSE BİLE SONY YAP DİYORR YANİ.PARÇALARINI UCUZ KULLAN DEMİYOR.ÇİNDE FABRİKASINDA ÜRETİLEN KASA' ORJİNAL KASA ' Bİ BAŞKA ORJİNAL DİE SONRADAN ALDIĞIN KASA.İKİSİDE ÇİNDE ÜRETİLİO.AMA ORJİNAL NEDEN FARKLI.FABRİKA CIKISINDA OLAN KASA NEDEN UZUN YILLAR SAPASAĞLAM DURUO ? YANİ ÇİN MALI DİE HAFİFE ALMAYALIM.FABRİKA SADECE ÇİNDE.SİZ TELEFONLARIN BÜTÜN PARÇALARI JAPONYADA YAPILIYOR DİE BİLİN,ÇİNDE BİRLEŞTİRİLİYOR DİE KABULLENİN Xd xD xD
 
bu ne saçma bi düşüncedr ya sonyericsson çinde üretilo die adi mi olcak, sen çinde doğsan daha azmı yaşıcaktn ? kalite olarak bildiğin sony malezyada da taiwanda da japonyada da çinde de aynı kalitede de üretlmektedr
 
Degişmez.anycool da japan yazsa kral telefon olur ama demı?
Sony türkiyede yapılsa daha gûzel olur.:-D
 
sony japon lardan geliyo ericsson da isveçten
 

ouzqan

Üye
çinde mallar şu şekilde üretilir .
1.ucuz maliyetle parça bir halta yaramayan ürünler
2.orata kaliteli mallar ile yapılan ürünler
3.en üst kalitede finlandiya malezya gibi ülkelere gönderilerek üretilen ürünler
 

kinng

Üye
cinde sadece isgucu ucuz onun icin cogu marka sadece cinde degil diger uzakdogu ulkelerinde de fabrikalar kuruyor tabi en ucuz isgucu cinde dolayisiyla cogu orda urunlerin kalitesine gelince yeni alinan urunun arizali olmasi uretim hatasiyla alakali olabilir