Sony Ericson M600i

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

free

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericson M600i
se kamerasız bir telefon çıkartarak beni şaşırttı

107x57x15,112 gram
256k renk 320x240 piksel dokunmatik ekran,2.6 inç
80 mb dahilihafıza, m.stick duo desteği
bt-ır
video oynatma-mp3 çalar
flight mode
umts
symbian os9.1,uıq ara yüzü
opera8 html tarayıcı
macro media flash lite
3b oyun
el yazısı tanıma
qverty klavye
340-7 pil ömrü
 

Gokhan43

Üye
Symbian OS UIQ Sistemi iyi olmuş ama kamera neden koymadılar ki , Nokia moduna giriyorlar sanırım
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Umarım değil zaten o yöne doğru ilerlediğini w810 ile gösterdi bence..
 
resım yok mu beyler ya??tıpı merak ettım)ama kamerasız telefon ne kdr ıyı olursa alınmaz bence ,!!!ınsan arıyor bı yerde ya)
 
ya bence kamera o kadar önemli değil.sevmiom resim çekmeyi felan.6600 20-25 kere zor resim çekmişimdir en fazla

ama diğer çoğu özelliklere önem veririm radyo vs
 

Gokhan43

Üye
Telefon Özellikleri...
112 Gram
Symbian OS 9.1 ve UIQ 3.0 İşletim Sistemi.
3G
WiFi , BT , Infrared Port.
80 MB Tel Hafızası ve 64 MB MS Micro Hediye.
Office Belgeleri Açma Editleme.
MP3/AAC/ACC+/E-ACC+/m4a Destekli Medya Oynatıcı.
2.6” QVGA Ekran ( 262K ) - 240 x 320 Pixels
FM Radio.
Qwerty Klavye ve El Yazısı Tanıma.

( Kamera yok ama 3G sağlanması için kamera lazım , onun için de aparat alınmazki )



Resimler...

<div align="center"></div>

 
ıs adamları ıcın super ama bızım gıbıler ıcın yaramaz&#33;&#33;&#33;
 
Kamera istemeyenlerde var (benim gibi) bence tipi iyide dokunmatik oluşu kötü sevmem öle cama dokunmayı ama kamerayıda sevmiyorum nedense
 

free

Üye
    Konu Sahibi
s700-s710
w800-w810

bu paralellik seda zaten var

bu kez m600den kamerayı çıkarmışlar bunun bir kaç sebebi olabilir

-rakibini kendi silahıyla vur
-sende onun gibi ol
-böyle telefon isteyenlerde var

ama beni genede şaşırttı

sonynin kendi sitesinde ürünle ilgili ayrıntıları bulabilirsiniz
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bende rakibini kendi silahıyla vur değil bu birebir nokianın yaptığı ve halkın beeğenmediği özellikleri şimdi s.e sergilemeye başlaıyor..
 

free

Üye
    Konu Sahibi
fiyatlardada nokia örnek alırsa çok kötü olur
ama sanmıyorum
 

free

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Feb 7 2006, 01&#58;06 PM) [post=273805]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
İnşallah olmaz..
[/b][/quote]
o zaman başka marka ürünlere kayarım mecburen
samsung-motorola falan
 

kikaksk

Üye
telefon güselde kamera olayı olmamış bence ...ericssondan beklemezdim artık kamerasız tel cıkaracağı..
 

Gokhan43

Üye
<div class='quotetop'>(free &#064; Feb 7 2006, 12&#58;29 PM) [post=273764]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
s700-s710
w800-w810

bu paralellik seda zaten var

bu kez m600den radyo ve kamerayı çıkarmışlar bunun bir kaç sebebi olabilir

-rakibini kendi silahıyla vur
-sende onun gibi ol
-böyle telefon isteyenlerde var

ama beni genede şaşırttı

sonynin kendi sitesinde ürünle ilgili ayrıntıları bulabilirsiniz
[/b][/quote]

M600i&#39;de FM Radio var

Ayrıca Nokia E60&#39;ta da 16 Milyon Renk olmasına rağmen kamera yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...