nokia nın ne kadar 41 mp kamerası olsa bile görüntü işmecisi çokta kaliteli çekmesine izin vermiyor malesef
bence telefonlar için kamera 8 mp veya 5mp ideal; gerisi saçma
- - - Eklendi - - -
ne kadar iyi olsada cihazın donanımı zaten güçlü değilki çektiği resmi anında işleyebilecek; herşey megapixelden ibareet de değil; yeri geldiğinde 12 mp; 41 mpden daha başarılı olabiliyor.
- - - Eklendi - - -
örn. bknz:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
&
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
+ f sabiti, diyafram açıklığı, kullanılan lens vb gibi özelliklerde çekimin sonucuna etki eder.