Sony BootAnimation Çin Mürekkebi

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Sony BootAnimation Çin Mürekkebi
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız



[ROOT Gerektirir.]

Zipi ekten indirin.
System/media yoluna kopyalın, üzerine yazılsın mı diye soracak evet deyin.
Kopyaladıktan sonra system/media yoluna kopyaladığınız bootanimation.zip'in permissions(izinlerini) rw-r--r-- şeklinde düzenleyin.
Yeniden başlatın.
 

Ekli dosyalar

yeauw

Üye
recoveryden kursak nasıl olur ?teşekkürler bu arada
 

yeauw

Üye
iznin olursa recoveryden kurabilmek için dosya hazırlayım konuna ekle ?
 

RUKO

Üye
Permissions programmı acaba nasıl ayar yapabiliriz.anlatırmısın teşekkürler.
 

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Permissions programmı acaba nasıl ayar yapabiliriz.anlatırmısın teşekkürler.

Hayır. Permission, "izin" demektir.
Bunu yapmak için cihazın rootlu olması gerekir. Eğer rootlu ise root yetkisini kullanabilen bir dosya yöneticisi ile(X-Plore, Root Explorer gibi...) yukarıda da dediğim gibi zipi system/media yoluna kopyalıyorsunuz. Sonra system/media yolundaki kopyalamış olduğumuz zipi seçip izinleri veriyor(rw-r--r--), yeniden başlatıyorsunuz.
 
mert abi 2012 xperialar için olurmu cok hosuma gitti
 
Tepkiler: Invoke

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Note 3'ün ekran bayağı büyük ve çözünürlükte yüksek, hiç hoş durmayacaktır. @nikenroll.kzÇözünürlüğün uyguğu cihazlara olur.
 
Tepkiler: .caner.