sonundasymbian kurtuldum !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oleytoo

Üye
    Konu Sahibi
sonundasymbian kurtuldum !!
darısı sizin başiniza
 

Oğuzhan

Üye
konunun asıl yeri kutlamalar bölümü sanki neyse hayırlı olsun
 

mstf_l

Üye
e biz kalkalım o zaman
 

xinanux

Üye
hayırlı olsun diyelim...
 

oleytoo

Üye
    Konu Sahibi
pardon ya heyecandan elim birbirine dolaşmış
 
bence symbian senden kurtuldu.
 
Tepkiler: V/RS

mstf_l

Üye
iyi de arkadasım burası s60v5 destek bolumu ne alaka senin kurtulman symbian dan eger cok konu acmak istiyorsan

Maxi Kutlamalar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...