Sonundaaa!! Cezam Sona Eriyorrr

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sonundaaa!! Cezam Sona Eriyorrr
Şubat'ın 26'sında bi tartışmada taraf olduğum için 3 ceza puanı aldım. Cezamın bitmesine 3 gün kaldı. İnşallah bidaha ceza almam.
 

Eykul

Üye
Cok komik ya bu ceza konusu.. Ceza alma kriterleri de bir o kadar komik
 
ceza neymiş anlamadım
3 ceza puanı alınca ne oluyor
 

Eykul

Üye
Hic sadece sabika kaydi gibi yaziliyor profilinde.. Tek fark siliniyor bu durumda
 

KayraBey

Üye
Siciline işlendi ya artık geri dönüş yok En ufak olayda yönetim tepende
 

SHS

Üye
hiç ceza almasaydın iyidi hayırlı olsun
 

KayraBey

Üye
3 ceza puanı.Ehliyetine el koyarlar bak sonra :P
 
Geçmiş olsun böylelikle nerde yanlış yaptığınızı anlamışsınızdır
 
    Konu Sahibi
hiç ceza almasaydın iyidi hayırlı olsun

asıl ceza alması arkadaş benim itirazımla ceza aldı düşünün

---------- Eklendi @ 20:54:37 ---------- Yazıldı @ 20:53:01 ----------

Cok komik ya bu ceza konusu.. Ceza alma kriterleri de bir o kadar komik

abla haklısın ya bu arada benim kuzene 0 verdiler milli eğitim yürütmeliğinde bi madde buldum yargıya taşıyacağız
 

Eykul

Üye

Abla deme egaaad tanidik avukat varmi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...