Sonunda yarbay oldum!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
Sonunda yarbay oldum!!
şaka la şaka hala olamadım
 

CABBAR

Üye
Başlığı "sonunda yarbay . . ." diye değiştir daha çekici olsun.
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
Boş ver böyle daha iyi
 
ben yarbaylığı alamayacağım galiba aylardır mesaj yazdığım yok doğru düzgün

- - - Eklendi - - -

ben yarbaylığı alamayacağım galiba aylardır mesaj yazdığım yok doğru düzgün
 

hizan

Üye
hayırlı olsun.
 

iyavuzoz

Üye
benim yüz tane başım varmış

- - - Eklendi - - -

yada yüzün başı benmişim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...