Yardım Sonunda iphone 5 aldım

aynen kalitesi cok yuksek bir cihaz bugun telefoncuy gittim bataryayı degistirmek istiyorum dedim hepsi dik dik bakti iphonun bataryasi degismez felan dediler nerden yaptiricam
kimi telefoncular iphoneden anlamıyo onun bir aparatı oluyo onunla birşey yaptılar mı tel parçalanıyo öyle değişiyo
 

ozdede01

Üye
Şu an piyasadaki en stabil kuulanıcı arayüzü en sade en kullanışlı işletim sistemi ios bence!karışık gelmemsi lazım (samsung bayii çalışanları s5 4.4 kitkat da aradıklarını bulamayıp ayar aratıyolar telefonun arama kısmına bilginiz olsun
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar sorularıma devam ediyorum günden güne kullandıkça ben android telefonumda clash of clans isimli oyunda 55 leveldim g+ ile baglanmıstım burda baglanamıyormuyum ? + Mesela beni biri arayınca meşgul tuşu yok bunlarda ? cıkmıyo yani
 

ozdede01

Üye
Şöyle ihaz ediym iphone da game center diye bi oyun platformu var oyunlar oranın üzerinden takip ediliyo kayıtlı veriler ise icloud da yedekleniyo yani ne yazık ki bilgilerin gitti diyebilirim. Meşgul konusuna gelince üst tuşa bir defa basarsan sessiz ikinci defa basarsan meşgula almış olursun. Bu arada arama geldiği esnafa ses tuşlarından herhangi birine basarsan zil sesi o arama için kısabilirsin.diğer sorularını bekliyorum
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkur ederim olursa sorarım
 

0MG90

Üye
Telefonuna yükle oyunu Android cihazından oyunu aç Hesap bağla de kod verecek onu telefonuna yaz tamamdır.
 
mesgule almak üst tuşa bir kere bas aramayı sessiz yapar bir daha basarsan kapar
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
birde iphone 5 kullanıcılar kulubü yokmu ya açmak lazım
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
İos8 cıkcak
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Gözlemlerimle birlikte sorularımda artıyor bu whatsapp da bu şekilli imageler nerdi işte kalp felan sayılar rakamlar onlar + lord and knight adlı oyundada sekilli nick icin klavye acılınca bişi cıkmıyor ? nasıl cıkacak ve sarj %27 di birden %12 düstü sarja taktım %25 den devam etti ?
 
snn bataryada sorun olduğunu önceden de söylemiştim bataryayı değiştirmen mecburi
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Degistircrk yer yok diger sıkıntıyı nasıl cozcem
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Emoloji diye birsey yok ?
 

0MG90

Üye
Marketten emoji indir, klavye dillerine emojiyi de ekle sonra uygulamayı silebilirsin
 

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
eyvallahJailbreak Yapıyorum şu anda . bismillahAgalar cydia gelmedi telefona ya ?