SoulsEagle
Üye
kimi telefoncular iphoneden anlamıyo onun bir aparatı oluyo onunla birşey yaptılar mı tel parçalanıyo öyle değişiyoaynen kalitesi cok yuksek bir cihaz bugun telefoncuy gittim bataryayı degistirmek istiyorum dedim hepsi dik dik bakti iphonun bataryasi degismez felan dediler nerden yaptiricam
Telefonuna yükle oyunu Android cihazından oyunu aç Hesap bağla de kod verecek onu telefonuna yaz tamamdır.Arkadaşlar sorularıma devam ediyorum günden güne kullandıkçaben android telefonumda clash of clans isimli oyunda 55 leveldim g+ ile baglanmıstım burda baglanamıyormuyum ? + Mesela beni biri arayınca meşgul tuşu yok bunlarda ? cıkmıyo yani
mesgule almak üst tuşa bir kere bas aramayı sessiz yapar bir daha basarsan kaparArkadaşlar sorularıma devam ediyorum günden güne kullandıkçaben android telefonumda clash of clans isimli oyunda 55 leveldim g+ ile baglanmıstım burda baglanamıyormuyum ? + Mesela beni biri arayınca meşgul tuşu yok bunlarda ? cıkmıyo yani
sadece ios7 daha iyi olur bnce üye sayısı artarbirde iphone 5 kullanıcılar kulubü yokmu yaaçmak lazım
biliyorum çıkınca da ios8 de açarsınızİos8 cıkcak
snn bataryada sorun olduğunu önceden de söylemiştim bataryayı değiştirmen mecburiGözlemlerimle birlikte sorularımda artıyor bu whatsapp da bu şekilli imageler nerdi işte kalp felan sayılar rakamlaronlar + lord and knight adlı oyundada sekilli nick icin klavye acılınca bişi cıkmıyor ? nasıl cıkacak ve sarj %27 di birden %12 düstü sarja taktım %25 den devam etti ?
klavye ayarlarından emolojiyi etkinleştirDegistircrk yer yokdiger sıkıntıyı nasıl cozcem
jailbreak a gerek yok ki 25pp vareyvallahJailbreak Yapıyorum şu anda .bismillahAgalar cydia gelmedi telefona ya ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?