berfo98
Üye
-
Konu Sahibi
-
çalışır tabi yoksa neden jak girişi koysunlarhmmbirde iphonun kulaklıgı yok bende baska kulaklık takılıyomu calısırmı ?
önceki telinde neyleri sevdiysen aynılarını yükle derimiphone kullanan arkadaşların varsa facetime kullanırsın zaten yüklü geliyor bn kullanıyorum çok güzelEywallah agacım ilk defa iphone kullanıyom kusura bakma birde tavsiye ettigin uygulamalar oyunlar varmı ?
yükleniyo appstore den bakarsan bulursunYokki iphone kullananhepsinde s4 s5 s3 z1 android geziyo bir bende i5 var önceki telefonda valla freedom vardı müzik player vardı bunda yok sanırsam. yüklenmiyo galba itunes var. Öle ıvır zıvır simdide battery doctor yükledim
tvyo daha kalitelidirUyanık tv yükledim
bnm kullandığım hiç yemiyoya bu tv uygulamalrı paket yiyomu ne kadar yer ?
kötüleyeceksen bu foruma gelme burası iphone bölümü ve hiç kastığını görmedim şimdiye kadar yanlış veya bilmeden yorum yapmayalım ön kamerası diğer tellere göre yeterince kalıteli bnmde şarjı 10 saat civarı gidiyor ki sürekli kullanıyorum sesi ise çok güzel ve net çıkıyor istersen yeni alan arkadaşa sor aynılarını diyecektir kullanmadıysan veya bilmiyorsan yorum yazma lütfenküçük ekranlı ön kamerayı hiç kullanmaya gerek yok arka kamera iyi yeni oyunlarda kasan bir tel biraz oyun program vs yükleyince telefon deliriyor minicik ekrana bak bak dur film izleme hopörler varmı yok mu belli değil şarjı 5 saat zor dayanıyor
hangi telefonun kastığını gördün böyle bir kapak mı olur 30-40 tane uygulamayı bir arada açtığını daha önce söylemiştim ayrıca ödediğin parayı dediğim yöntemle geri alırsınben çok kastığını gördüm küçücük şeye dünyanın parasını veriyorsunuz neymiş kasmıyomuş adam akıllı oyun oynatmıyo kasmasa ne yazar senin gibi verdiği parayı zorla hakketmirmeye çalışanlar var ama hakketmiyor o parayı hakketmiyor bir anlamadınız ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! asıl sen susbuda kapak hadi kolay gelsin
bilmiyorum izlediğin kanalın çözünürlüğüne göre değişir dediğim para yapma uygulamasını ara amerikadan para çekebileceksen yattığın yerden paraarkadaşım telefon kasmıyor deli gibide kasmadan oyun oynuyorumhicbir sıkıntısı yok phaplet telefon istemişimdir hep 6inch felan birden i5 buldum elimde ama çok hoşuma gitti
Neyse agacım internet paketiyle tv izleyemiyozmu kac mb yer ?
video attım izledin mi ? kim daha çok hak ediyor parayı görürsünphaplet telefonmu küçücük telefon ya yazık yazık!!!!!!!!!!!!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?