Sonunda iddaayı patlattık :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sonunda iddaayı patlattık :)


Sent from my Samsung GT-I8150 using Tapatalk
 
Tepkiler: bab, MrTech, Sercan1Yaman ve 1 kişi daha

DiaBLoS

Admin
Woavvvvvvvvvv ...
Mehmet abi ne yaptın sen ya ?
 

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu kupondan tam 5 kiside var iddaa hapi yuttu cok inat yaptik hatri sayilir bi para harcadik 2 haftadir hep kaybediyorduk

Sent from my Samsung GT-I8150 using Tapatalk
 

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
zaten kredi kartina yatirdim

Sent from my Samsung GT-I8150 using Tapatalk
 

DiaBLoS

Admin
Vallahi çok fena maçları tutturmuşsunuz ...
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Abi bu ne
Turnayı gözünün tam ortasından vurmuşsun.
Akşam ararım seni tüyoları alırım
 

MrTech

Üye
Mehmet Abi En Ucuz Kuponların Tüyolarını Ver de Belki Tutturursam Bi Telefon Alırım
 
Ben en fazla 400 tl tutturdum ne yaptın sen öyle Maşallah
 

zorbey27

Üye
Way helal yokmu kupon paylassan
 
Abi yarına ufak bi kupon yaparmısın para lazım 2 tlem var 20 tl olsa param yeter
 

ersin146

Üye
neden hepsinde çarpı var usta ya
 
benim 2006 yılında tek katına(50 kuruştu o zaman) 4.600 tl veren kuponum 1.10 oranındaki galatasaray maçından yatmıştı. Sen git 27.50 oran veren barcelona-arsenal maçının 2-1 lik skorunu doğru tahmin et sonuncuyla oynayan galatasaraydan yat. Olacak iş mi? Hayır benim aç gözlüğüm. Lan baktım 4.000 liraya kadar çıktı kuponun değeri dedim galatasaray nasılsa kazanacak 400 tl 400 tl dir mantığıyla kendi kendimi verem ettim

- - - Eklendi - - -

yeni başladığımda görmeliydiniz(ilk kupon herkesin malumu) paso tutturuyordum. ilk 3 sene abartısız haftalık ortalama 50 lira kaldırdım. O zamanlar futbol kolaydı tabii belirli takımlarım vardı her hafta onlara verirdim. Young boys, barcelona, milan, arsenal , porto vs. Aralarından kimin zorlu maçı varsa elerdim diğerleri kazanırdı zaten
oranlarda yüksekti o zamanlar banko maçlara bile 1.70 lik oranlar veriliyordu. şimdi iddia şımardı tabi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...