sonunda applanet açıldı yeni server.... denedim

DYNAMIXX

Üye
    Konu Sahibi
sonunda applanet açıldı yeni server.... denedim
sonunda applanet açıldı yeni server.... denedim


kendi uploandm....
 
Tepkiler: xforce-271
Hele sukur sonunda ya simdi tekrar yükledim açılmış..haber için saol dostum
 

Εthnic

Üye
Yukledim ama halen ağ hatasi veriyor...
 

DYNAMIXX

Üye
    Konu Sahibi
bazen hata verio bazen açılıo bence açık anını yakalamalısın
 

Εthnic

Üye
O acik anini bir turlu yakalayamadim gitti..
 

devilmy

Üye
bazen açıkm bazen kapalı
 

mancukya

Üye
applanet yazin google cikiyor zaten
 
yav artık bütün site toplanıp bana oyun oynadığınızı düşünüyorum bir kere bile açık göremedim şu marketi sendeki sürümü paylaşırmısın dostum
 

DYNAMIXX

Üye
    Konu Sahibi
yav artık bütün site toplanıp bana oyun oynadığınızı düşünüyorum bir kere bile açık göremedim şu marketi sendeki sürümü paylaşırmısın dostum
tamm bekle

----------Eklendi @ 18:29:21 ---------- Yazıldı @ 18:25:20 ----------

link ilk sayfada ekledim ..
 

Lenneth

Üye
İndirdigim cogu dosya bozuk cikiyor, blackmart varken yuzune bakmak bile hata..