ImProBabLe
Üye
-
Konu Sahibi
-
evet arkadaşlar yarın se neo v almaya gidiyorum artık kararım budur sizce nasıl bi telefon yorumları bekliyorum
Durun!!
Durun!!
Haklısınhayırlı olsun Fakat Sakın Android 4.0 ve üzerini yükleme güle güle kullanamazsın
Wonder'a mı JB geleceksar değerine dikkatwonder al bence hem kamerası daha iyi
- - - Eklendi - - -
herneyse hayırlı olsun,jelly bean'ı belki yükleyebilirsin o stabil çünki daha gelmedi ama
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?