Sonunda androide geçiyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sonunda androide geçiyorum
evet arkadaşlar yarın se neo v almaya gidiyorum artık kararım budur sizce nasıl bi telefon yorumları bekliyorum

edit:

Sonunda aldım kabının üzerinde uprage android 4.0 yazdığı halde 2.3.4 çıktı sürümü sizce iyi bişey mi şanslımıyım yeni olduğu için root falan atmıcam yavaş yavaş anlıyorum telefonuda gps üzerinden konumumu bulamadım bitek 3g olmadığı için olabilir mi acaba bide önerdiğiiz uygulamalar falan oyun söylerseniz iyi olur ilk izlenimlerime göre telefon gayet başarılı ve parasının hakkını veriyo 800 tl ye media marktan aldım asıl anlamadığım media markt çalışanının otg kablosunun ne oldduuğunu ve ne işe yaradığını bilmemesi ama bulamadım otg kablosunu onu da net üzerinden alırım. özelliklerini yavaş yavaş öğrenip kullanmaya başlıcam inş hepiniz sağolun
 
hadi laa sabah oldu kalk git telefonu almaya hade
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun şimdiden.
 

Placebo-

Üye
Eheh. ^^
İlk defa android için güzel telefon. Bende ilk androide geçerken ray kullandım.
 

MasteLaa

Üye
Hadi hayırlı olsun ben de Java dan Android'e geçecem inşallah Neo V iyi telefon
 
Neo v iyi telefon, Hayırlı olsun.
 
hayırlı olsun Fakat Sakın Android 4.0 ve üzerini yükleme güle güle kullanamazsın
 
Güzel seçim. hayılrı olsun
 
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan
Ekran koruyucu(bence mat) birde süper silikon al(Daha kaliteli ve teli kavrıyor)
 
sar değerine dikkat wonder al bence hem kamerası daha iyi

- - - Eklendi - - -

herneyse hayırlı olsun,jelly bean'ı belki yükleyebilirsin o stabil çünki daha gelmedi ama
 
Tepkiler: MasteLaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...