Sonumuz Yaklaşıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sonumuz Yaklaşıyor


Olacağı bu sonunda yakında delete düğmesine basılmasına az kaldı!!!

Not: bu sadece bir flashtır!!!

Ve Dinsel açıdan bakılmamasını rica ederim!!!

Bunun Sadece bir görsellik olduğunu unutmayalım!!

Yorumlarınızı bekliyorum!!!
 

B@TuH@N

Üye
saçma hatta saçma ötesi
 
    Konu Sahibi
Dostum bu dünyada kötülükler çoğaldı!!

Onu anlatmaya çalışan bi flash sadece!!!

Yorumuna katılıyorum!!!
 

B@TuH@N

Üye
bunu izleyenlerin bilinçaltına nasıl bir mesaj verilmek istendiği gayet açık ve net sadece sıradan bir animasyon olarak göremezsin bunu. şayet detaylı bir araştırma yaparsan bu tür şeylerle özellikle çocukların bilinçaltlarına yerleştirilmek istenen mesajı gayet iyi anlarsın.
 
    Konu Sahibi
Walla benim amacaım öle bişi değildi!!!

Bunu en baştan söyledim!!

Ve de!!Bunu böyle bir şey olarak algılanacağını sanmıyorum!!!

Ama duruma göre değiştirebilirm topiği!!!
 
Bence gayet güzel mesaj veriyor. 6 tuştan sonra bir delete tuşunun olması "Bu dünya 6 günde(evrede) yaratılmıştır ve mutlaka bir sonu vardır" mesajını veriyor. Siz sadece dürbünle bakan adamın kim olduğu konusunda takılı kalmışsınız. Bu animasyonun yapımcısını ilgilendiren bir konu. Alınması gereken mesaj "insanlar, kendinize gelin" olmalıdır.
 
    Konu Sahibi
Aynen kayılıyorum arkadaşım!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...