Sonic 2013 Ultimate + TR - by_crysis-isa

Skymich

Üye
    Konu Sahibi
Sonic 2013 Ultimate + TR - by_crysis-isa
Ön izleme kendi modumdan değildir <-


Söz verdiğim gibi paylaştım :
LİNK 320X240 :


YAKINDA 240X320 DE..

NOT : %100 BANA AITTIR.
 
bu oyun 2013 degil. 2013 olan sonic unleshead

- - - Eklendi - - -

o oyunun uzantısı .txt not uzantısı senin kullandıgın programda notepad2 sadece txt uzantılarını açabilirsin gameloftun dil dosyaları EN uzantılı oluyor o program o uzantıyı açmaz.


- - - Eklendi - - -

önizlemede benden olsun
 

Skymich

Üye
    Konu Sahibi

kardeş bu oyun SONIC ADVANCE benim dediğim bu arada ben mod yaptım yani orjinal değil... BU arada bu ön izleme benden değil
 
bu mod değil ki gameloftun orjinal oyunu tr yapılmiş sadece

- - - Eklendi - - -

oyun tr yapacaksan mobitrans kullan benim paylaştıgm konuda var gameloft oyunları için özel modu var
 
kardeş bu oyun SONIC ADVANCE benim dediğim bu arada ben mod yaptım yani orjinal değil... BU arada bu ön izleme benden değil

senin oyundan bu önizleme hem oyun mod degil edit


- - - Eklendi - - -

bu mod değil ki gameloftun orjinal oyunu tr yapılmiş sadece

- - - Eklendi - - -

oyun tr yapacaksan mobitrans kullan benim paylaştıgm konuda var gameloft oyunları için özel modu var

mobitransda işe yaramıyo
 
ben bu oyunu önceden xplore ile çevirmiştim
 
xplorede denemiştim olmuyor oyun açılmıyor cep telefonu için notepad buldum onu deneyecem
 
türkçe karakter kullanmazsan oluyor türkçe karakter kullanırsan oyun bozuluyor
 

Skymich

Üye
    Konu Sahibi


senin oyundan bu önizleme hem oyun mod degil edit


- - - Eklendi - - -



mobitransda işe yaramıyo

kardeş benim modumda 2011 GAMELOFT yazmıyoki.. ben oynuyorum her gün 2013 crysis_isa yazıyor ... İndirip açıp bakıcam öylemiymiş.
 
2013 üde kendin yazmışın o oyun 2011de çıktı
 

Skymich

Üye
    Konu Sahibi
ön izleme atıcam sizlere akşama doğru görürsünüz
 
yav he he

- - - Eklendi - - -

önizleme almak bukadarmı zor
 
çeviriden anlamıyorsun demek istiyorum?