spy ghost
Üye
-
Konu Sahibi
-
allah kurtarsınGeçmiş Olsun.
bencede'Hastasıyım' kelimesi az kalır herhalde
bencedeadamın sözlerinde hiciv fena beatler zaten ayrı güzel
diss dediğin zaman küfür etmez ama...Evet. Özellikle sözleri çok kaliteli. Beatlere zaten laf yok. Ses de müthiş olunca kısası 'Number One' benim için
diss dediğin zaman küfür etmez ama...
o şarkıyı çok seviyorum yaEvet. Örnek bir diss : Benim SüperStar'larımı Kirletir Sizleri Tekmelemek Lan! | Sagopa - Bu İşlerden Elini Çek
o şarkıyı çok seviyorum yafuat hedefte
burası istanbul oğlum olduğun yeri bil şişkoSana puanım dohuz kanha
burası istanbul oğlum olduğun yeri bil şişko
fuat yurtdışına kaçmadı halenAnkara konseriydi herhalde. İyi dalga geçmişti
fuat yurtdışına kaçmadı halenadamı yerin dibine soktu ya bkz:bu işlerden elini çek- sürahi v.s
hiciv ustasıyla dansa kalkıştıKiminle dans edeceğini bilicen .
hiciv ustasıyla dansa kalkıştırezil etti birde derdi 'bana cevapp verebilecek '
fazla sürmemişti o gün 12 ye kadar felan ama riskli bir durum insanın kafdasını şişiriyorlarAllah yardımcın olsun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?