Sneijder Transferinde Sona Doğru

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sneijder Transferinde Sona Doğru


Dünyaca ünlü yıldız Wesley Sneijder ile Inter cephesi bugün kritik bir görüşme gerçekleştirdi. Oyuncunun temsilcileri Sneijder'e ve Inter'e F.Bahçe'nin teklifini açıkladı.


Sneijder ile Inter bugün bir kez daha görüştü. Hollandalı futbolcunun temsilcileri; Sneijder ve Inter'e Fenerbahçe'nin resmi teklifini ilk kez açıkladı. Alacağında indirim yapmadığı için Inter'de kadro dışı bırakılan Sneijder'nin avukatları ve Danimarkalı menajeri Soren Lerby ile İtalyan ekibinin yetkilileri bugün bir görüşme gerçekleştirdi. Toplantıdan önce de Soren Lerby, Fenerbahçe'nin resmi teklifini ilk kez açıkladı.


Lerby yaptığı açıklamada "Fenerbahçe ile Inter önümüzdeki günlerde Wesley Sneijder'in transferi için görüşecekler" dedi.
 

DiaBLoS

Admin
Yürü be ...
Günün en güzel haberi . Heyecanlandim şimdi .
 
    Konu Sahibi

heycandan falan mazallah nabzın falan hızlanır ben geleceğini sanmıyorum adam yıllık 6 milyon euro alıyor üstelik indirim yapmadıgı için interde kadro dışı 2 yıllık maliyeti maç başına ücretide düşünürsek 20 milyonu bulur
 
boyle adamlari getirmek kolay degil gelince de takimlara uyum saglama konusunda buyuk skintilar oluyor ornegin turkiye ye gelmesine en cok sasirdigim oyuncularindan basinda baros anelka kezman gelir baros bir sezon iyi ayak uydurdu kezman yaklasik 5-6 mac formda olmustur kolay olmuyor.ama buyuk marka ve isim degeri kazandiriyorlar, maaliyet cok onemli ben Fenerbahcenin alacagini dusunmuyorum sadece strayejiden ibaret oldugu kanisindayim.
 

DiaBLoS

Admin
Böyle adamları Türkiye ye getirirse Fenerbahçe getirir ...
Bu bir gerçek ...

İnşallah gelir . Müthiş bir iş başarmış oluruz .
 
Tepkiler: Kingmortall

DiaBLoS

Admin
Ne alaka kardeşim .?
Forma satışları , reklamlar vs her türlü karşılarlar ... Biliyorsun Fenerbahçe taraftarı Fenerium dan ürün alır , destek verir .
 
    Konu Sahibi
Ne alaka kardeşim .?
Forma satışları , reklamlar vs her türlü karşılarlar ... Biliyorsun Fenerbahçe taraftarı Fenerium dan ürün alır , destek verir .

adam zaten interden 6 milyon euro alıyor indirim yapmadıgı için kadro dışı 1 yıllık maliyeti maç başı ücretleride sayarsak 15 20 yi bulur okadar ciro yapıyomu fenerium
 
Inter den 6 milyon € alıyor almasına da yanılmıyorsam ıtalya da futbolcular gelirlerinin %45 ini vergi veriyorlar.Türkiyede bu oran %15 civarı..E zaten Fenerbahçe nin bu adama vereceği yıllık en fazla miktar 3 milyon € olacak..Sneijder hemen hemen yine ayni parayı kazanacak
 
Sponsor gelirlerini de sayarsak..
 

DiaBLoS

Admin
adam zaten interden 6 milyon euro alıyor indirim yapmadıgı için kadro dışı 1 yıllık maliyeti maç başı ücretleride sayarsak 15 20 yi bulur okadar ciro yapıyomu fenerium

Fenerium un cirosunu bir incele bakalım .
 

Çok doğru. gelenler bu yuzden geliyor zaten
 
Tepkiler: hmgurbuz2
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...