SMS İzin Formu

    Konu Sahibi
SMS İzin Formu
Maxicep ana sayfadan bir konuya gitmek istediğimde koca bir ekranda sms izin formu adı altında bi zımbırtı çıkıyor. SMS ALMAK ISTEMIYORUM dedikce aynı sayfa tekrar çıkıyor ve bir türlü kapanmıyor. Amaç nedir sizin acaba?
 

Buğra

Admin
Böyle bir durum yok sitemizde. Cihazınıza reklam virüsü tarzında bir uygulama bulaşmış olabilir ilginç
 

Buğra

Admin
@Samizel Destan şimdi Ozan abiyle görüştüm bizim sitede böyle bir durum yok. Yani bizden kaynaklı değil. Sizin kullandığını uygulamalar veya cihazınıza bulaşmış olabilecek bir reklam virüsü buna sebep oluyor sanırım.
 

Ozan

Admin
Belirttiğiniz ekran

www.maxicep.com/sms linkini takip ederseniz çıkan bir bölüm, normalde çıkmamalı. Buradaki amaç da sms almak istemeyenler oradaki linke tıklayarak üyelikten ayrıl dedikten sonra artık doğrulama dahil hiçbir sms gönderilmiyor tarafımızdan.

Normalde ana sayfa ziyareti esnasında kendiliğinden çıkacak birşey değil.
 
    Konu Sahibi
Anasayfada ki bir habere tıkladığım zaman çıkmıştı bu ekran ve bir türlüde kapatamadım. Ama tarayıcıdan dolayıda olabilir.
 
Tarayıcı ayarlarını varsayılana getirip, geçmişi ve çerezleri de silip durumu düzeltebilirsiniz.