sms ıle ılgılı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emre2574

Üye
    Konu Sahibi
sms ıle ılgılı
ben sms yazarken ı ş ğ gıbı karkaterlere 7-8 harf yazmısım gıbı sayı dusuyor .bu nasıl duzeltılır.benım karakter destegı ındırgenmıs destekte.
bundan oncekı telefonum n73te boyle bır sorun yoktu

----------Eklendi @ 10:44:58 ---------- Yazıldı @ 10:02:03 ----------

guncel
 
ı ya 4 kere
ş ye 5 kere
ğ ye 2 kere basıyon çok zorsa qwerty klavyede yaz
 
herkeste ole degil mi zten ? 16o yazma hakkn varsa atiyorum Turkce karkter yazinca 1 harf , 14o a flan iniyor
 

emre2574

Üye
    Konu Sahibi
herkeste ole degil mi zten ? 16o yazma hakkn varsa atiyorum Turkce karkter yazinca 1 harf , 14o a flan iniyor
evt ben bunu dıyorum ıste turce karakter yazınca 7-8 atıyor onun ıcın klavyeyı ıngılızce yapmak zorunda kaldım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...