programı kurdum ve listeye ekleme yaptım..saolsasın çalışyıro..bu sms engelleme programları nasıl çalışıyor?..biri sms atınca karşı tarafa bekliyor mu diyor yoksa iletilemedi falanmı?.. gelince kırmızı zarfa 1 yazacak sanırım..sonra açabiliyormuyuz sms'i ?...açınce iletildimi diyor karşı tarafa?...
arkadaşım biraz geç oldu ama cevap vermek istedim belki hala cevap bulamadın mesajına ve cevap arıyorsundur...karşı taraf mesajı atar atmaz telefon çekiyosa iletldi raporu alır. sonra sms açılıyo açıncada
arkdslar ben denedım oldu calısıyo yanı aynı o vıdeoda gosterdıgını uygulayın engellıyecegınız numaranın basına sıfır koymayın msj karsı tarafa ıletıldı dıye gelıyo ama o programın ıcıne log kısmına gırıp ınbox dedıkten sonra gelen kutusuna gecıyo msj yanı sız ıstedıkten sonra okuyabılıyorsunuz msj I