programı kurdum ve listeye ekleme yaptım..saolsasın çalışyıro..bu sms engelleme programları nasıl çalışıyor?..biri sms atınca karşı tarafa bekliyor mu diyor yoksa iletilemedi falanmı?.. gelince kırmızı zarfa 1 yazacak sanırım..sonra açabiliyormuyuz sms'i ?...açınce iletildimi diyor karşı tarafa?...
Aradaşlar . Program gayet iy çalışıyo . Block All Seçeneğini Tıklayıp Text PhoneNumber Seçeneğine girip numarayı yazmamız yeterli. Şöyle bi engelleme sistemi açıklayayım . Mesaj size geliyor fakat programın içine geliyo . Normal Gelen kutusunun içine gelmiyor . Çapkınlık yapan arkadaşlar için 1 numara bi program