Sms Engelleme Programı [WebGate SMS Spam Manager v1.00 ]

ocoist

Üye
tavsiye ederim..çok güzel program.2006 dan beri kullanıyorum
 

byl82

Kapalı Hesap
teşekkürler
 
arkadaşlar bunun aktivasyon kodunu bilen varmı????
 
güzel paylaşım işime yarayacak sağol
 

reskone

Üye
bu ne arkadaşım ya n70 kullanıorum kurdum ama olmuyo dosya bozuk diyo bi el zahmet olmazsa
 

atkr

Üye
arkadaşlar sms engelleme nasıl yapılıyor
 
6303i ye olmuyo mu tek yazılanlar için mi geçerli
 

compso

Üye
programı kurdum ve listeye ekleme yaptım..saolsasın çalışyıro..bu sms engelleme programları nasıl çalışıyor?..biri sms atınca karşı tarafa bekliyor mu diyor yoksa iletilemedi falanmı?.. gelince kırmızı zarfa 1 yazacak sanırım..sonra açabiliyormuyuz sms'i ?...açınce iletildimi diyor karşı tarafa?...
 

compso

Üye
yokmu bir bilen ??????
 

foul

Üye
Aradaşlar . Program gayet iy çalışıyo . Block All Seçeneğini Tıklayıp Text PhoneNumber Seçeneğine girip numarayı yazmamız yeterli. Şöyle bi engelleme sistemi açıklayayım . Mesaj size geliyor fakat programın içine geliyo . Normal Gelen kutusunun içine gelmiyor . Çapkınlık yapan arkadaşlar için 1 numara bi program
 

armor

Üye
eline saglık arkadasım. bu arada rardan cıkarırken kod mod istemiyo direk cıkıyo emege saygı lütfen