funny_halil
Üye
-
Konu Sahibi
-
eyvallah hocamOrjinal Link :Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hatalı inmiştir hocam tekrar indirin normalde hata yoktur.Kurulumda hata alıyorum, installation aborted. Nedeni konusunda bir fikriniz varmıdır?
Alakanıza teşekkürler kardeşim, Sorunu buldum;eyvallah hocam
Hatalı inmiştir hocam tekrar indirin normalde hata yoktur.
evet hocam önerilen olarak philz touch 6.48.4 kullanırsanız hata olmaması lazım.....Alakanıza teşekkürler kardeşim, Sorunu buldum;
PHİLZ TOUCH RECOVERY ile yükleyemedim, Cwm ile sorunsuz kuruldu, biraz kullanıp deneyimlerimi yazarım inşallah.
teşekkürlerOrjinal Link :Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
HERHANGİ Bİ ŞİŞME YAPMADIArtı yönleri neler diğer romlara göre ?
HERHANGİ Bİ ŞİŞME YAPMADIArtı yönleri neler diğer romlara göre ?
Bilader boyutu kucukmu yok artikHERHANGİ Bİ ŞİŞME YAPMADI
BOYUTU KÜÇÜK 700 MB
RAM KULLANIMI İYİ
KLASİK 4.4.4
GÖRSELİ İYİ
BATARYA SÜRESİ İYİ
DAHA NE OLSUN HOCAM ...
HERHANGİ Bİ ŞİŞME YAPMADI
BOYUTU KÜÇÜK 700 MB
RAM KULLANIMI İYİ
KLASİK 4.4.4
GÖRSELİ İYİ
BATARYA SÜRESİ İYİ
DAHA NE OLSUN HOCAM ...
aynen kardes ya berbat sarj da kullandigimda bile su gibi iniyor performansdan odun vermeden sarji aarttiiramayiz sanirim sarka onem veren varsa yuklemesin beylerbence berbat şarj kullanımı acayip gidiyor şarj
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?