smart watch mı smart watch 2 mi

erdi4164

Üye
    Konu Sahibi
smart watch mı smart watch 2 mi
Merhaba arkadaşlar benim xperia z telefonum var ve smart watch almak istiyorum fakat 1 i mi 2 yi mi alsam karar veremedim tabi 2 daha iyidir fakat çok para sizce çok fark var mı yani o para yı hak eder mi ne yapayım
 

0MG90

Üye
Bence hak eder alabiliyorsan al. Çok kullanışlı ayrıca.
Bende Sony alabilirsem yanında alıcam SW 2 yi.
 

erdi4164

Üye
    Konu Sahibi
acaba arasında çok fark var mıdır ki 1 ile 2 arasında ?
 

0MG90

Üye
İlla ki vardır alacaksan 2 al bence.
 

Invoke

Üye
illaki vardır diye cevap mı olur la, bilmiyorsan bilmiyorum de.
 

0MG90

Üye
adamlar yeni cihaz yapmış sonuçta herhalde yeni çıkan daha iyi olacak

ekran,pil bakımından daha iyi
 

Invoke

Üye
Ekran az daha büyük, ekran çözünürlüğü daha fazla.
Yeni nesil xperialara uygun tasarım, alüminyum artistlik tuş =P
Smarwatch 2de ip57 sertifikası mevcut, suya karşı dayanıklı yani, aynı telefonunuz gibi.
Smartwatch 2'nin yazılımı daha uyumlu olmalı, Z ile.
Smartwatch 1de nfc yok, diye biliyorum.
Ve açıkcası 2 bayağı asil duruyor.


Ben olsam 1 alacağıma hiç almazdım, fiyat farkı ne kadar ki?
 

0MG90

Üye
200-250 TL farkı var hepsiburada.com da 1. 250TL'ydi.
 

0MG90

Üye
smartwatch 1 250tl'ydi diyorsun değil mi? Bir an 1250tl diye okudum Pahalılar bence ya...Yurt dışında da resmi sitede 70euro fark var


Aynen akıllı saat olduğundan yurt dışından almak daha mantıklı aslında
 

Invoke

Üye
şu kayış da güzelmiş

Aceleye lüzum yok bence, yarın smartwatch 3 çıkar, 2 düşer. 2 alırız Sonra 4 çıkar 5 çıkar, 2 bayağı eskir, tabi artık 5 çıktı 3 çok ucuzlar, 3 alırız
Sonra 6 çıkar 7 çıkar... Sonra kim öle kim kala...
 

0MG90

Üye


Ben sırf dokunmatik tuşları ve ana ekran geçişleri için bile alırım bunu
2. Benim cihazla tam uyumlu zaten :P
 

Invoke

Üye
smartwatch 2 fiyatına gmd alınıyor =P
 

0MG90

Üye
Tabii ki almıycam benim bunu alma planım daha sonra :P
 

Invoke

Üye
smartwatch 3ten sonra
 

0MG90

Üye
Artık o zamana kadar hangisi çıkarsa
Ama bu tasarımlıysa alırım :P