slm ben iremm 2

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DiaBLoS

Admin
İremm'in açtığı bu konuda hit olur

Ben deyince olur hep..

Hadi hayırlısı bakalım
 

Nazy

Üye
DiaBLoS™;1128475' Alıntı:
İremm'in açtığı bu konuda hit olur

Ben deyince olur hep..

Hadi hayırlısı bakalım
hadi yaa demek senden kaynaklanıyor sistemin bu inanılmaz başarısı
 

jöly

Üye
hoşgeldin irem...
 

xkadir61

Üye
ne yapsam hesap soruyon sende. ne olsun içimden geldi işte
 
Geç mi kaldım

Hoşgeldiniz yeniden İrem hanım.
 

iremm

Üye
    Konu Sahibi
Dj Airmax™;1131467' Alıntı:


teşekkür ederim... "dee" sen neerelerdesin hiç gözükmüyosun??
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
irem!!!!! git artık istemiyoruz seni .
konun tavan yaptı reytingleri alt üst etti çekemiyoruz!! artık seni
falan filan işte..

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...