Skyfire Güncellendi

kardeş elerıne saglık gercek ten cok süper
 

xpeople

Üye
şu soruya bi açıklık getirirmisiniz:aşırı ram tüketimi nedir?ne kadar tükettiğini telefonda nasıl görürüz,
 
teşekkürler kurdum bakalım çalışacakmı
 
video'yu tam ekran izleyemiyorum skyfire'da. ne yapmam lazim?
 

lomber1

Üye
benım telefonum n 79 calıştırımı acaba bılgısı olan varsa yazsın normalmı yukluyrsz..acıl habernnızııii bekliyorumm.
 
sertifika güncel deil yada telefon ayarları yanlış diyo. ne yapmalıyım?
 

robiscik

Üye
arkadaşlar bu n79 hacklemesi ne demek oluyor? telefona bir zarar veriyormu? faydası ne oluyor? ve nasıl hackleniyor bilgi verirmisiniz birazcık?
 
Koyduğunuz programların hiç biri çalışmıyor .sertifika hatası veriyor .kontorlere yazık değilmi ya bozuk programları koymayın orta yere yüzde 98 i çalışmıyor.
 

SANCAK07

Üye
bazı telefonlarda yeni versiyon çalışmıyo ama eski sürümde sorunsuz çalışıyor. En iyi web browser skyfire tavsiye ederim kullanın
 

Dlyr

Üye
Hey dostum bu yeni sürümü veya eski sürümü de çalışmadı. Bu sorun benim telefonumdan mı kaynaklanıyor yoksa sürümde bir eksikmi var. Bende bağlantı hatası veriyor.
 

zfr_1

Üye
skyfire symbian 5th içinde programı çıkarttı haberiniz olsun
buradan indirebilirsiniz...
 
çok farklı bir browser bekliyordum. tema değişikliğinden başka dikkatimi çeken bi yenilik yok. Görüntüleme Kalitesini düşürürmüşler sayfa açma hızı artmış o kadar. En azından sekmeli bir eklenti olabilirdi. Iyiki Opera mobile çıkmış. Şu an beta hala ama sürümde çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Uzun zaman sonra gelen bu güncelleme Benim için hayal kırıklığı oldu.