Sizleri seviyorum.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Sizleri seviyorum.
Evet.Açık.Sizleri seviyorum.Hangi ortamda bulunduysam,düşüncelerimden ötürü hor görüldüm,dışlandım.Ama bu forum farkı.Çok anlayışlı insanlar var.Foruma girince rahatlıyorum.Pis pis bir gülümseme beliriyo suratımda.Hoş bir ortam var.İşte sonra......


Bak yine duygulandım
 
Tepkiler: Negative, asigsasi, Dede ve 3 diğerleri

Emrgncy

Üye
ayrıcalığı..
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve StunnerDead
Bu forum da gerçekten çok kaliteli değerli insanlar var
 

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Bu kadar duygusallık uykumu getirdi. mobile geçiyim bari.
 
tabii ki daha var onları yazmadım sadece büyüklerimi yazdım.
Küçükleri yazsaydım baya düşünmem gerekir
 

MasteLaa

Üye
Biz de seni seviyoruz kuzum emin ol Evet haklısın çoğu sitede birbirini bozmak havası mevcut
 

lgkg300

Üye
güzel gören güzel düşünür, güzel düşünen hayat'ndan zevk alır.
sen güzel baktığın icin güzel görüyorsun.

evet hakikaten maxicep güzet bir ortam ama ne yazık ki bazı arkadaşlar birbirlerini kırıyorlar basit bir mesele yüzünden..

iyi geceler diliyorum....
 
Tepkiler: MasteLaa

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
İyi muhabbet açıldı
 
Bencede Oyle ..

Bizde Seni Seviyoruz Deqerli Kardesim ..
 
Bu konuyu açmasaydın aynısını ben açacaktım hayatımda hiç bir forumda 300 mesajı geçmezdim her gün deli gibi girmezdim şimdi geceleri bizim ekiple sabahlıyoruz
 

MasteLaa

Üye
Hele de birbirine kardeşim diyenler bir telefon için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...