By_GaBLiN
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ne anlamda? Cach mi acaba
Bana lâkap takan olmadı çok şükür
bana ilkokuldayken cüce derlerdi boyum normalden kısa diye
lisedeyken muro derlerdi
şimdide nerden çıktı bilmiyorum kral demeye başladılar
bana ilkokuldayken cüce derlerdi boyum normalden kısa diye
lisedeyken muro derlerdi
şimdide nerden çıktı bilmiyorum kral demeye başladılar
''adam king'' mi diyolar
yok beni gören direk kral naber diyo
''adam king'' mi diyolar
yok beni gören direk kral naber diyoama arada sırada adam king diyen de var
caponum
niye gördun mu sen beni kiHaksızda Sayılmazlar Hani
niye gördun mu sen beni ki:
facedeki resmimi nerden gordunFacebookta Ki Resim Seninse Japona Benzemiyorsun ( Pek Görünmüyor Ama). Genelde Burdaki Fotoğrafını Japon Resmi Yapıyorsun Ondan Dediydim
facedeki resmimi nerden gordun: benim uzak o resm ama yakindan gorenler yuzde 80i aaa diye baslar cumleye.d
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?