Size Göre Mutlu Aşk Var Mıdır?

Size Göre Mutlu Aşk Var Mıdır?


  • Kullanılan toplam oy
    29
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CEREN

Üye
sen önce evlenecek yaşa gel bakem sonra bunları düşün
 

elmyra

Üye
yaa gidinn yaaa aşkkk diyee bişeyy okkk kaldı kiii mutlusuymuş
 

CEREN

Üye
evlenme mantığı nedemek anlayamadım da hem 18 yaş bence evliliğe uygun deildir tabı bana göre
 

CEREN

Üye
25 ten başlayarak 33 diyorum tabı bu benım düşüncem
 

Nazy

Üye
iyi ozaman 33 e kadar garanti evlenmem ben
ne kadar geç okadar özgürlük
 

CEREN

Üye
bekarlık iiyidir ya ama gercek aşkı bulup evlenmek daha iyi tabi,bir ömür boyu aşkla sevgiyle diyecem ama yok işte malesef ömürlük aşk,sevgi vardır ama
 

Nazy

Üye
bekarlık iiyidir ya ama gercek aşkı bulup evlenmek daha iyi tabi,bir ömür boyu aşkla sevgiyle diyecem ama yok işte malesef ömürlük aşk,sevgi vardır ama
biryerden sonra insan aşka da alışıyor
aşk eskisi gibi heycanlı olmuyor....
neyazıkki......
 

ouSahin

Üye
evlenme mantığı nedemek anlayamadım da hem 18 yaş bence evliliğe uygun deildir tabı bana göre

evlenme mantıgı derken.. bu yaşta zaten evlenmeyi düşünmeyecigimi evlenmenin ciddiyetini getirdigi sorumululukları...mutlu olmanın aşkı korumanın yollarını,özgürlügümü ve zamanın bana getirceklerini düşündügüm için evlenme mantıgı dedigim..

şuan evlenmek için bir mantık üretmiyorum..demek istedim
 
biryerden sonra insan aşka da alışıyor
aşk eskisi gibi heycanlı olmuyor....
neyazıkki......

evet sevgiye ya da alışkanlığa falan dönüşüyo...aslında hepsi yalan...en güzeli saygı...saygının olduğu heryerde herşeyin en güzeli olur....


imzan da yakıyo bu arada nazy....çok güzel olmuş vallaaa...
 
    Konu Sahibi
biryerden sonra insan aşka da alışıyor
aşk eskisi gibi heycanlı olmuyor....
neyazıkki......

sevdiği zaman tam ve adam gibi seven biri için bu sözlerin geçerli değil ali
seven sevdiğinden başkasına dönüp bakmaz
ve sevdğine olan tutkusu sevgisi aşkı hiçbir zaman bitmez
aksine sevgisi daha da artar
gerçek sevgi böyledir
 

Nazy

Üye
yok ben aşk bitiyor demek istemedim
demek istediğim şey aşk bir süre sonra sıradan birşeymiş gibi oluyor.
 

omayra

Üye
Mutlu aşk vardır.

Aşk deli gibi sürekli heyecan duymak değil bence, o aşk değil, tutkudur.

Bana göre aşk, gelecekle ilgili en ufak bir düşünceyi, hayali, farketmeden de olsa bilerek de, onun üzerine inşa etmektir.

Bana göre aşk, hastalandığında onunla birlikte erimek, acı çekmektir.

Bana göre aşk, gözlerindeki derin mutsuzlukta kaybolmak, ışıltılarda coşmak, onunla gözgöze gelmeden gülmekten zevk alamamaktır. Yorulduğunda ayağına masaj yapmak, acıktığında hiç üşenmeden yemek yapmak, saçını okşamak, sıcacık sarılmak, yanındayım diyebilmektir.

Bana göre aşk, kavga ederken bile incitmemektir, sınırı bilmektir. Kimi zaman delicesine kıskanmaktır aşk.

Bana göre aşk, ömrünü birine adayabilme cesaretidir.
 

leiche

Emekli Yönetici
omayra gene damgasını vurmus konu kapanmıstır

 

omayra

Üye
Hiç öyle bir iddiam olmadı, son sözü söyleyim de kimsenin edecek lafı kalmasın diye Bana göre aşk dedim zaten, bu benim tarifim Yoksa tam aksini savunan da olabilir, kimsenin yüreğindekini bilemem ki Bu benim yüreğimin barıdırdıkları
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...