hayır gerçek aşkı hak edecek hiç kimse denk gelmedi
sadece denk geldiğini sandığım anlar oldu
şayet denk gelmiş olsaydı şuanda evli olurdum
27 yaşındayız ve bekarız ve böyle de gidecek sanki
yok yawww karamsarlığa kapılma
aşık olmak aslında çok kolaydır....
ama nedense o ufak anı denk getirmek zor oluyor bir bayanla
her insan aşka gebedir ama kimse birbirine söylemiyor aşk istediğini
böylece yıllar tükeniveriyor...
günde kaç kişiyle göz göze geliyosundur kimbilir bunların hepsi aşkın
yanından geçip gitmesidir....
Ama birde güven söz konsu... aşk istediğini söyleyememek bir yana
birde güven korkusu eklenince hep ten içinden çıkılmaz olluyor bu bekarlık