Size Göre Mutlu Aşk Var Mıdır?

Size Göre Mutlu Aşk Var Mıdır?


  • Kullanılan toplam oy
    29
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi

hayır gerçek aşkı hak edecek hiç kimse denk gelmedi
sadece denk geldiğini sandığım anlar oldu
şayet denk gelmiş olsaydı şuanda evli olurdum
27 yaşındayız ve bekarız ve böyle de gidecek sanki
 

Nazy

Üye
hayır gerçek aşkı hak edecek hiç kimse denk gelmedi
sadece denk geldiğini sandığım anlar oldu
şayet denk gelmiş olsaydı şuanda evli olurdum
27 yaşındayız ve bekarız ve böyle de gidecek sanki
yok yawww karamsarlığa kapılma
aşık olmak aslında çok kolaydır....
ama nedense o ufak anı denk getirmek zor oluyor bir bayanla
her insan aşka gebedir ama kimse birbirine söylemiyor aşk istediğini
böylece yıllar tükeniveriyor...
günde kaç kişiyle göz göze geliyosundur kimbilir bunların hepsi aşkın
yanından geçip gitmesidir....
Ama birde güven söz konsu... aşk istediğini söyleyememek bir yana
birde güven korkusu eklenince hep ten içinden çıkılmaz olluyor bu bekarlık
 

neslein

Üye
tabiki vardır arkadaslar öncelikle siz karamsarlıga düşmeyin
herzaman için dogru yer ve dogru zaman vardır..bazen insan şanssız olabiliyor ama bu hep şanssız olacagı anlamına gelmez her iki tarafında karsılıklı bişeylerde fedakarlık yapması gerekiyor.
 
fakat bende mi bana denk gelenlerde mi bi sıkıntı var..bilemedimm..
fedakarlık yapan sanki hep ben oluyorum gibiii..geliyor
 

Nazy

Üye
bence en kısa ve öz açıklama
aşk bir sudur iç iç kudur
 

neslein

Üye
aşk bir vişne iç iç kişne
öyle düsünme canturgay yaşın geçmiş deilki seninde karsına cıkar cıkmazsa ozaman problem sende (şaka)
 

Nazy

Üye
fakat bende mi bana denk gelenlerde mi bi sıkıntı var..bilemedimm..
fedakarlık yapan sanki hep ben oluyorum gibiii..geliyor
biz daha çıtırız canturgay bizi daha yerler
takma kafaya merak etme
hele düşeni hiç affetme
 

Nazy

Üye
walla kendi adına konuşş..
ben kartlaştımm.kolay kolayy yiyemezlerr.
boğazlarına dururumm..
22 yaşında nasıl kartlaşa biirsinki
ozaman sende kartlaşmış bir hatun bul belki onunla iyi anlaşırsınız
 

Nazy

Üye
aslında resimlerde kart falan gözükmysn
kendine haksızlık etme
 

CEREN

Üye
hayır gerçek aşkı hak edecek hiç kimse denk gelmedi
sadece denk geldiğini sandığım anlar oldu
şayet denk gelmiş olsaydı şuanda evli olurdum
27 yaşındayız ve bekarız ve böyle de gidecek sanki
boşver evlenıpte neyapacan daha yaşın genç erkekler 30 küsür yaşlarında olgunlaşırlar ve bence kart die bişey yok
 
    Konu Sahibi
boşver evlenıpte neyapacan daha yaşın genç erkekler 30 küsür yaşlarında olgunlaşırlar ve bence kart die bişey yok

yaşım genç mi?
28e gireceğim neresi genç?
30 küsür yaşlarında evlenip çocuk olduğu zaman ilerde dede mi desin bana?
evlilikte ideal yaş erkekler için 25 kızlar için 20-22 arası bence
 

CEREN

Üye
sende haklısın ozaman sana hayırlı kısmetler arkadaşım umarım kalbıne gore birini bulursun.
 
    Konu Sahibi
sağolasın tüm kalbi gönlü duyguları düşünceleri ve niyetleri temiz olanlara
kendileri gibi bir eş nasip olur inşallah
 
    Konu Sahibi
10 kişi mutlu aşk vardır demiş şanslı kişilersiniz
hem aşkınız var hemde mutlusunuz ne güzel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...