Size bir iftirada bulunacam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Size bir iftirada bulunacam
Hepiniz uzaylısınız çünkü dünya uzayda

(yapma be bunu gece gece dediğinizi duydum )
 
Tepkiler: TheExplorer
hayırdır bizi mi denedin ne yaptın furkan?
Hoşgeldin bu arada
 
Uzay boşluğun da yaşamayı düşündüm o cümleyi okuyunca
 

pelın_

yınemı
 
Uzay değil de ben volkanlarda ki elmasları yada altın damarı bulmak isterdim.
Boş hayallerin peşinde koşmak bu olsa gerek
 

ismail

Üye
ben de rüyamda başka gezegene gittim trenler rayların üzerinde değil üstünde(1 metre) gidiyodu sonra ne hikmetse ben burda yerçekimi kaç 9.5 mi dedim bi adam hayır 9.4 dedi
bilmeyenler için dünyanınki 9.8
 
ben de rüyamda başka gezegene gittim trenler rayların üzerinde değil üstünde(1 metre) gidiyodu sonra ne hikmetse ben burda yerçekimi kaç 9.5 mi dedim bi adam hayır 9.4 dedi
bilmeyenler için dünyanınki 9.8
10 newton değilmiydi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...