sizde de oluyormu bu ?

messevim

Üye
    Konu Sahibi
sizde de oluyormu bu ?
ben şunu anlamış değilim. Örneğin her ayna nin karşısın da kendimi aynı görmem. Bazı aynalar bana itici gelir. Onlara hiç bakmak istemem. Veya fotoğraf çekilirken Ve de ayna da kendine bakarken ki tip neden çoğunlukla aynı olmaz ? Bu benim hissettiklerim mi yoksa gönel birsey mi acaba
 
Tepkiler: .caner.

Puck

Üye
evet sıkıntı sende
 

Puck

Üye
sanıyorum ki çoğu insanda var böyle fotoğraf çekilirken ki görünüşüyle ,aynadaki gördüğü farklı olduğunu düşünen ama ben dert etmiyorum
 

-efşan

Üye

Fotoğraf hiç çekinmem ama ayna ile aramız pek iyi.
Ama bana olmuyor öyle bir şey.
Sorun sende.
 
Tepkiler: .caner.

marist

Üye
Banada oluyor.
 
Tepkiler: 47MaDo47

hurol1

Üye
Aynen banda oluyor
 
Heryerde her şekil foto cektiriyorum,aynalarda ayrimcilık yapmam ırkçılığa karşıyım
 

mcnpl4

Üye
banyodaki aynada sacimi kiyafetimi duzeltiyorum mutlu mesut evden cikicam giristeki aynaya da bakayim son bi ceki duzen vereyim diyorum butun keyfim kaciyor

- - - Eklendi - - -

aynayla fotograf arasinda ucurum var zaten
 
Bende var. Odamdaki boy aynasindan bakinca kendimi cok iyi goruyoum ama bazilarinda cok tipsiz
 
Tepkiler: hurol1

messevim

Üye
    Konu Sahibi
banyodaki aynada sacimi kiyafetimi duzeltiyorum mutlu mesut evden cikicam giristeki aynaya da bakayim son bi ceki duzen vereyim diyorum butun keyfim kaciyor

- - - Eklendi - - -

aynayla fotograf arasinda ucurum var zaten

içimi okudun içimi neyse sorun yok aynı psikoloji de bir ben böyle değilmişm demek

- - - Eklendi - - -

Bende var. Odamdaki boy aynasindan bakinca kendimi cok iyi goruyoum ama bazilarinda cok tipsiz

bunun bilimsel bir açıklaması var mi acaba yoksa tamamı ile psikolojik bir sey mi

- - - Eklendi - - -


buyursun lar
 

-efşan

Üye
içimi okudun içimi neyse sorun yok aynı psikoloji de bir ben böyle değilmişm demek

- - - Eklendi - - -



bunun bilimsel bir açıklaması var mi acaba yoksa tamamı ile psikolojik bir sey mi

- - - Eklendi - - -



buyursun lar