sizce tesadüfmü?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Aziz™

Üye
sizce tesadüfmü?
Doğu Anadolu ya giden şehirler arası bir otobüs gecenin geç saatlerinde yolda bir adamın otobüse binmek amacıyla el kaldırıp durmasını istiyor.

Şöför kapıyı açınca yolcu birazcık beklemesini,ailesini alıp geleceğini söylüyor.O arada şöför kafasını direksiyona dayayıp uyuyor.Aradan zaman geçiyor ve yolcu geri dönmüyor.

Yolcular sabırsızlanıp yolcunun gelmeyebileceğini söyleyip şöförün hareket etmesini söylüyorlar.Fakat şöförün hareketsiz öylece kalakaldığını görüyorlar ve şöförün öldüğü anlaşılıyor.


Allahın takdiri işte.ama kaç kişini hayatı kurtuldu
 

Mehmet

Emekli Yönetici
İlahi hikmet işte
 
o yolcu yolcu degldi işte.. tüyler ürpertio
 
Çok eskiden " Sırlar Dünyası " diye bir dizi türü birşey vardı Samanyolu Tv'de , orda bu anlattığınız şey konu edinilmişti.
 
bunun bir benzeri annemin dedesinin başına gelmiş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...