Sizce Nedir Susmak ?

Sizce Nedir Susmak ?


  • Kullanılan toplam oy
    13
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sizce Nedir Susmak ?


Sizce Nedir Susmak ?


Bazen Susmak Verilebilcek En Yerinde Cevaptır .
Fakat Yerine Göre Değişir.
 
Tepkiler: DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Susmak , yerine göre olumlu ya da olumsuz değişir..
Susmak da sinir bozucu biraz da ya..


Teşekkürler konu için Melek..
 

Catty

Emekli Yönetici
Şimdi senin de dediğin gibi Yerine Göre değişir bu Melek, o zaman bu konuya gerek yok
Susmayı , biri bana bulaştığı zaman ne onun üzülmesi nede benim üzülmemi istemediğm için seçerim.Ya bu konu göreceli. nasıl yorum yapacağımı şaşırdıms
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler Ali.


Gerek Var Çünkü Aynı Düşünce de, Düşünen Yok.
Diye Düşünüyorum.
 

Catty

Emekli Yönetici
™ мγdяєaм;1737233' Alıntı:
Teşekkürler Ali.



Aynı Düşünce de, Düşünen Yok.
Diye Düşünüyorum.

Pardon , Bu cümleyi anlayamadım..
 

Berlin Boleyn

susmak en iyi cevaptır!!
susmak bazen kendini geri çekmek
bazzen muhattap almamaktır
bazen çok gereklidir
bazen haksız duruma düşmektir.
susmak bazen gereğinden fazla abartılmış cümlelere nokta koymaktır.
susmak bazen tamamlanması gereken cümleleri terk edip gitmektir.
insanlar ruh sağlığını bozan insanlara karşı susmalıdırlar çünki bu onları kudurtur
 
    Konu Sahibi
Bilal Yani Şunu Diyorum.
Kimse Bizimle Aynı Şeyler Düşünmez.
Biz Senınle Yerıne Göre Degısır Dedık.
Yada Baska Arkadaslar Dedı Her Neyse.
Herkes Aynı Dusuncede Değildir.
 

Catty

Emekli Yönetici
Ben herkesin aynı düşüncede olduğunu söylemedim, yani o zaman ne demekmiş, bu konuda da susmak gerekiyormuş.
Sustum!
 
    Konu Sahibi
Susmak İstiyosan Bişey Diyemem Abi.
Bişey Dediğim Yok Keyfine Bak.
İster Sus İster Susmaa.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bundan sonra yapacağım şeydir susmak .
 
    Konu Sahibi
Susma Her Zaman Konuş,
Konuş Ki, Ezilme Sadece
Karşındakini Sustur.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Konuşan konussun ... Ben cevap vermediğim sürece onunla tartışmış olmam ...
 
    Konu Sahibi
Ben Cevap Verırım
Büyük Bi Zevkle.
Amaa Buu Kim Kada s
 

maxitr

Üye
gerektiginde en iyi cevap susmaktır!!
 

Catty

Emekli Yönetici
™ мγdяєaм;1737910' Alıntı:
Susma Her Zaman Konuş,
Konuş Ki, Ezilme Sadece
Karşındakini Sustur.

Karşındakini susturunca , ya sana cevap vermenin bile değmediğini düşünürse ? Bence hiçde öyle savaşçı ruhlu olmayalım, herkes kardeş kardeş istediğini yapabilmeli.
 
    Konu Sahibi
Karşındakini susturunca , ya sana cevap vermenin bile değmediğini düşünürse ? Bence hiçde öyle savaşçı ruhlu olmayalım, herkes kardeş kardeş istediğini yapabilmeli.

Benim İçin Sanki Çok Değerli Biriydi.
Buu Saatten Sonra Kardeş Yok Bence.
Mantıklı Düşünürsek Bilal.
 
."susmak" sanılanın aksıne ne çok şey anlatıyor aslında.
anlayabilene....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...