sizce nasıl?(yardım)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hayırlı olsun... bende de var öle bişi
bence pahalı olması değil de emek verilmesi daha değerli... raif bana video çekmişti... çalıp söylüyor o çok değerliydi
 

CoDeYs

Üye
aslında el emegi kadarı güzel bir hediye yoktur .parayı veripte hiç emek vermeden almak o hediyenin begenilme ömrünü kısaltır diye düşünüyorum
 
bencede hem o parayı zor kazanıyoruz zaten...
ben raife kazak ördüm bayılıyor ona ipi 15 lira falan tuttu... birde 50 liraya hazır almıştım yüzüne bile bakmıyor
 

buketcik

Üye
bencede güzel.fakat sıradışı değil.heryerde bulabileceğiniz ve herkeste olabilecek bir takı.( kendi adıma)
 

CoDeYs

Üye
aradaki fark dag kadar mesele bende nazar boncuklu bir kolye ile parası baya olan bir kolye aldım nazar boncuklusunu daha çok kullanıyor
 
    Konu Sahibi
bencede güzel.fakat sıradışı değil.heryerde bulabileceğiniz ve herkeste olabilecek bir takı.( kendi adıma)

özel yaptırmaya gücün yetiyorsa helal olsun derim yoksa hiç kimse de aynısı olmayacak birşeyi bulmak imkanlarla alakalı birşeydir
 

CoDeYs

Üye
özel yaptırmaya gücün yetiyorsa helal olsun derim yoksa hiç kimse de aynısı olmayacak birşeyi bulmak imkanlarla alakalı birşeydir
illaki farklı olması zaten gerekmiyor bikere karşi taraf bunu düşündügünü unutmadıgını gördügü zaman hediyeden dahada mutlu olur bence ama zevkin güzel
 
    Konu Sahibi
zevkimi sınadım sizlerin önünde önemli olan hatırlamak ama tabi hatırlamasam benim için iyi olmaz o ayrı bi olay
 
    Konu Sahibi
o kadar fakir değiliz
 
    Konu Sahibi
iyide en fazla terk eder nereden kovacak evli falan mı sandın beni
 

CoDeYs

Üye
ama evlenince öyle olursa ben şimdiden tanıtım lara başlıyımda .
 
    Konu Sahibi
evlenene kadar ohooo neyse konu dağılmasın daha fazla
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...