Sizce nasıl bu bıçak :)

    Konu Sahibi
Sizce nasıl bu bıçak :)
68

haftaya almayı düşünüyorum güzelmi sizce. hoşunuza giden başka modelleri de görmek isterim
 
Tepkiler: serhat1297
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Tepkiler: Silinen Üye 2480407 ve Alo_Azrail
    Konu Sahibi
Pek ilgilenmiyoruz galiba bıçaklarla
 
Tepkiler: serhat1297

blsm_mr

Üye
yaw ben hayatta böyle küçük şeylerle uğraşmam yoruluyor insan genellikle kurbanlarımı şarjlı testereyle biçiyorum
 
Gayet güzel bir bıçak
 
Tepkiler: Alo_Azrail

zombaka

Üye
Kesici delici silah gibi şeyler pek ilgimi çekmiyor ben melek gibi bir adamım
 

Serhan

Üye
Tekniğin iyi ama geliştirmen lazım
 
kaliteli ve estetik kolombiya bıçakları nette mevcuttur.tavsiye edilir
 
Çözümleyemediğim o bıçak kapanıyor mu, kapanıyorsa nasıl başarıyor bunu?
 
    Konu Sahibi
Iyi kötü Yorum yazan herkese çok teşekkür ederim.
 
Tepkiler: serhat1297

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
o yanında olunca kendini güvende mi hissediyorsun, cesaret mi buluyorsun
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
öyleyse öyledir hayırlı işler