Sizce MrTech Nasıl Birisi ?

Yaşarım benim hakkında ne söylense az gelir
 
çok ciddiyim maşallah diyekte nazara gelme...
 

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
öhöm öhöm

- - - Eklendi - - -

bakıpta yorum yapmayanları kınıyorum
 

Samet.25

Iyi gibi tanimiom ama yorumlara gore .d
 

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
le up up
 
Daha tanışamadık İsmini-yaşar-biliyorum bir tek
 

Oğuzhan

Üye
yakışıklı çocuk Yaşarla telefonu sayesinde tanıştık 5230 aldı ve bu konuda benden yardım istedi falan sonra bayağı iyi arkadaş olduk forumdaki en düzgün adamlardan biridir hacılar bu adamla tanışmadıysanız kesin tanışın bence
 

MrTech

Üye
    Konu Sahibi


- - - Eklendi - - -

Saol kardesim


----Ekleniyo kıymetini bil----


Beyler Oguzhan'la tanısamayanlar yandı.Cok yakusuklu ailesi bile bakmaya kıyamıyo elmas degerinde kardeslerim arasında yeri var canım kardesim
 

Oğuzhan

Üye



- - - Eklendi - - -


Saol kardesim


----Ekleniyo kıymetini bil----


Beyler Oguzhan'la tanısamayanlar yandı.Cok yakusuklu ailesi bile bakmaya kıyamıyo elmas degerinde kardeslerim arasında yeri var canım kardesim

senin fotoğrafının olduğu bir konu vardı orada gördüm seni