sizce kapatmalımıyım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sizce kapatmalımıyım
arkadaşlar teli uzun süredir yaklaşık 1 aydır kapatmıyorum tasarrufa alıp uyuyorum acaba bir sorun olurmu ?
 
uzun süre açık kalınca örneğin 15-20 gün.yavaşlamalar kasmalar olabilir..en güzeli haftada 1 kere kapa aç yapmak
 

asigsasi

Üye
valla ben günde 5-6 kez restart atıyorum
 

CouTFeeL

Üye
bende toggle ve avkon yaptığım için sürekli açıp kapaıyorum bazen günde 10-15 kez açıp kapattığım oluyor
 
Geceleri kapatıyorum hor kullanmama rağmen telefonlarım 3 seneden önce arıza vermiyor arada restart yapın en azından.
 
    Konu Sahibi
haklısınız haftada bir kapatırım
 

Pro.Leon

Üye
Kapatmayı bırakın arada bir fabrika ayarlarına dönmek dahi iyi gelir telefona
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...