Aşk bir sudur iç iç kudur.
Klasik bir tabirdir ancak şöyle düşündüğümüz zaman harbiden doğru yani aşk'a susayıp içtikçe insanı kudurtur.Daha fazla daha fazla diye diye kudurursun
hemde hiç bir şekilde... delice birisine bağlanmaktır.. ne kadar ayrılsan kavga etsende ... sonradan tekrar ona geri dönmektir aşk, herşeyiyle kabullenmektir.
tabıkı öle ama suan mutsuz bıtenaşklardan bahsedıyoz ama sole bıseyde var bıraz once sen soledın dımı mutlaka aldatır dıye
yanı aşk nekadr guzel lursa olsun sonu ya acı ya ayrılık getırmezmı
tabıkı öle ama suan mutsuz bıtenaşklardan bahsedıyoz ama sole bıseyde var bıraz once sen soledın dımı mutlaka aldatır dıye
yanı aşk nekadr guzel lursa olsun sonu ya acı ya ayrılık getırmezmı
Her ilişkide bi sancılı dönem olur o dönemde aldattın aldattın aldatmadın senin bileceğin iş
Yukarda arkadaş çok güzel birşey demiş seven insan aşık olan insan dokunamaz sevdiğine.