greenmile
Üye
İşte en kötü durum da bu. 3 kişi var
biri daha olsa okey yapıcaz insan ne kırmak istiyor ne kırılmak
Seni çok iyi anlıyorumÇünkü ben de aynı durumdayım
aşk körü körüne bağlılık ya sanki o olmasa nefes dahi alamayacaksın gibi.Ben bu aşkı bulanın taa....
en acı tarfıda buyaAşk her zaman bir tarafın diğerinden daha fazla sevmesidir.
Sonunda ise bir taraf kesinlikle aldatılır
O telefonu açtığımdaki halimi düşünsene benim bir de
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?