sizce aşk nedır?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
-Di'li geçmiş zaman Ne kadar mutluymuşuz değil mi?
Sevgilimin sevgilisi beni aradı ya 3 yıldır birlikteyiz dedi kız ağzım açık kaldı
 
ohaaaa be kızım naptın sen benim durum çok farklı yani ama sana üzüldüm,şaşırdım,şaştım kaldım yani
 

minoo

Üye
O telefonu açtığımdaki halimi düşünsene benim bir de
 
Tepkiler: pelın_
çocuk kabul ettimi yanlış olmasın
 

minoo

Üye
Evet etti. Biz de en başta öyle düşündük. Kız hala seviyodur, ondan pislik yapıyodur, eski sevgilisidir falan dedik ama doğruymuş. Şimdi birlikteler hala. Ben de sadece gülüyorum
 
güvendiğin birinin bu şekilde davranması elbette üzer ama inanki bu derece pislik biri için üzülmeye bile değmez.Yıllar yıllar önce bende aldatılmıştım bu şekilde olmasa da,sonunda geri yalvardı bana.Bu yüzden üzülmeyeceksin,o sanki hiç hayatına girmemiş gibi davranacaksın,dene pişman olmassın
 

minoo

Üye
10 gün oldu tam. Atlattım gibi artık. Ama eminim o bana geri dönecek mutlaka bir gün. O zaman görcem ben onu.
 

minoo

Üye
1,5 ay. Ama 1,5 ay içinde toplasan 2 gün görüşmemişizdir. Hep bir aradaydık yani. Alışıyo insan ister istemez. Yoksa takmazdım bu kadar.
 
sorun sende değil zaten onda ve kabul edelim ki iyi oyuncuymuş
 
Tepkiler: minoo

minoo

Üye
İyi oyuncuymuş evet. Hiç anlamadım. Kimse anlamadı daha doğrusu. Duyanlar şok geçirdi zaten
Neyse, konuyu dağıtmayalım canım daha fazla.
 

Xilence

Kapalı Hesap
Aşk kelimelerle anlatılamayacak kadar güzel ve gerçekten tadılması gereken bir duygudur...........şu aşk sözünüde yanında ekleyebiliriz: "Bazı aşklar okyanus gibidir. Görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin. Okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek"....
 

cehili

Üye
Aşk her zaman bir tarafın diğerinden daha fazla sevmesidir.
Sonunda ise bir taraf kesinlikle aldatılır
 
aşk körü körüne bağlılık ya sanki o olmasa nefes dahi alamayacaksın gibi.Ben bu aşkı bulanın taa....
 
Tepkiler: pelın_

pelın_

    Konu Sahibi
aşk körü körüne bağlılık ya sanki o olmasa nefes dahi alamayacaksın gibi.Ben bu aşkı bulanın taa....

ortak valla bende aşk ne illet bısıy helede ne ıstedıgını bılmıyosan karar vermek zor


----------Eklendi @ 12:56:17 ---------- Yazıldı @ 12:55:41 ----------

Aşk her zaman bir tarafın diğerinden daha fazla sevmesidir.
Sonunda ise bir taraf kesinlikle aldatılır
en acı tarfıda buya


----------Eklendi @ 12:57:32 ---------- Yazıldı @ 12:56:17 ----------

O telefonu açtığımdaki halimi düşünsene benim bir de

o sahneyı bende yasadım fena bısey kızamı bagarsan yoksa sevgılım askım dedıgın adammı yada kendı aptallgınamı
 

Masha

Üye
aşk acı yı ve mutluluğu bir arada öğrenmektir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...