huaweı
Üye
-
Konu Sahibi
-
şu ankı zaten toplamay sayılır markaydı ama değişmiyen bı anakar bıde psu pc ye bir şey yükleyınce bı daha wındows başlatılamadı sorunlar aranıyor dıyor sürekli bende dedim alım bı tane herşey garantili toplama da buna yakın tutar varsa örnek sistem herşey dahil yazarmısın ekran kartına gerek yokarkadas bence toplama yap.daha uygun fiyatlı olur
bekliyorum acelem yok daha 1 ay falan sonra 200 tl olucakbekle az toplarim simdi.vatanda indirim bularak daha ucuza alabilirsin sistemi
ekran kartını alalı daha 4 ay oldu doğum günümde aldılar o kaldın bana yetiyorkardes ekran karti yenileyelim istersen.bak ben mobilim link veremiyorum o nedenle uzun sürüyor.ama birkaç parça topladım. Amd phenom2 x4 965 3.4ghz 222tl........asus m4a88t-m le 165tl...........4gb kingston ddr3 1333mhz ram 95tl.......sıra powerda
- - - Eklendi - - -
Cooler Master Elite Power
Plus 460W RS-460-PSAPJ3 orta seviye kart alınırsa yükseltiriz.düşük alınırsa bu olur
- - - Eklendi - - -
ram dusukse soyle ekleme yapalim.
- - - Eklendi - - -
ekran karti bir isteğe göre bir süre daha kalabilir.şimdilik forumu kapatıyorum.iyi geceler
yalnız güzel işlemci 4 çekirdek falanda ben herşeyi sıfırdan yapıcam yani hdd ram ekran kartı(o var) psu işlemci vs kasa ve dvd-rw de dahil pahalı ya gelir diye tahmin ediyorumekran kartını alalı daha 4 ay oldu doğum günümde aldılar o kaldın bana yetiyor
kasa eski baya 6 senelik crea kasa psu su idare eder 350w powerman 12v 18a veriyorkasanla 1tb hdd ye ne oldu?
ram sorun degil 4 gb ram alırım ddr3 ler ucuzSen bilirsin ama işlemcin sana gösterdigim phenomdan çok daha düşük olacak.hem ram yarıya iniyor.tamam ben sana şimdi bir hazır kasa bakarım bekle o experleri begenmedim.vatandan garantili al indirim yakala ucuza gelsin.
süper miş o paraya i3 falan ekran kartım var bide 45 tl ye 4 gb ram takdım mıbuldumm!!!PRO2000 P2B1168 Masaüstü
bilgisayar:intel core i3 3.2ghz 550 dual core işlemci,2gb ddr3 ram,500gb 7200rpm harddisk,paylaşımli intel gma 1gb ekran kartı.(biostan ayarlarını kısacak ve en fazla 256mb yapacaksın çünkü ramden yiyor.nasıl yapıldığını bilmiyorsan şöyle anlatayım.)sendeki kartı takınca da olur bu iş.bir sene sonra 2gb ram alıp rahatlarsin.fiyatı 653tl.internetten bakarsın.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?