Siverek'te Öğrenci Kavgası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Siverek'te Öğrenci Kavgası

Siverek'te, lise öğrencileri arasında çıkan kavgada, bir kişi bıçaklandı.

Alınan bilgiye göre, Mustafa Kemal Lisesi'nde(benim eski okul ) okul çıkışında 9. sınıf öğrencisi bir grup arasında henüz belirlenemeyen nedenle tartışma yaşandı. Kısa sürede tartışmanın büyümesi üzerine çıkan kavgada Cevher A. (18) bacağından bıçaklandı.

Ambulansla Siverek Devlet Hastanesi'ne kaldırılan öğrenci, tedavi altına alındı. Polis, kavgaya karışan öğrencilerin tespiti için çalışma başlattı.

Kime çekmiş bu çocuklar anlamadım hergün kavga
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...