Siteye bağlanamıyoruz :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Burak

Üye
    Konu Sahibi
Siteye bağlanamıyoruz :(
1 ocak'dan itibaren siteye giriş yapmak çok zorlaştı. sürekli baglantı kesiliyor. kırmızı bir ekranda hata veriyor.

siteye girip şu konuyu açmak için bile 10 dk bekledim.

bağlantı sorunu yaşayan başka kim var ?
 

zaza

Üye
hele ben ruhumu teslim ettim edicem o durumdayım bazen siteye giremiyorum galiba sunucular artık çok yoğunlaştı
 
sayfa yükleniyor diyor tık yok.10 dk kesiliyor geri geliyor.

son 1 saat icinde 2 defa oldu.

yönetim istifa yönetim istifa
 
Diğer konuda Ozan düzeltildi demişti ama
 
Haklı Kardeşim Abartıyoruz Ancak Ben Burada Konu Düzelticem Linkler Felan 2 Saat Tam Tamamla Dedim SAyfa Gitti Birdahamı Uğraşıcam ?
 

--Usta--

Üye
sayfa yükleniyor diyor tık yok.10 dk kesiliyor geri geliyor.

son 1 saat icinde 2 defa oldu.

yönetim istifa yönetim istifa



--------------- Ekleme ---------------

evet beyler banada oldu bi kaç defa.kırmızı renkte bi hata falan çıkıyor
 

Reşwan

Emekli Yönetici
paylaşacagınız konuyu hazırladıktan sonra bir kopyasını alın paylaşmadan hemen önce .. hiç belli olmuyor aniden kesinti oluyor sonrada giden gitmiştir artık.. ağlamadan tedbir.. evet her yerde sıkntı var yakın zamanda düzelir inşallah.. "negative bu konu hakkında konuşmuştu galiba çalışmalar var diye elden birşey gelmez arkadaşlar. daha iyisi olur belkide herşey görüldüğü gibi sade değil. bu gördüğünüz güzel forumun birde zemini var arka yüzü yane okadar karmaşıkki işin işinden çıkmak zaman alıyor. en yakın zamanda daha iyisi için inşallah diyelim tekrar..
 

Xilence

Kapalı Hesap
siteye girememenin nedeni , sitenin aşırı derecede yoğun olması bence , çünkü bende giremiyorum
 

Mert

Üye
Banada oluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...