Site durgunlaştı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Site durgunlaştı
Kimse yok mu ?
 

Otroligt

Üye
Bu sabah bende farkettim belirli insanlar var hep
 

15097

Üye
Birkaç gündür farkındayım ama tatilde de olsam ben hep burdayım
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Biz siz onlar işte
 
Bende sabaha kadar buralardayım 8 de yatıyorum
 

ismail

Üye
eski site deel artık yeğen symbianist ramboft uğur hasan metin adem ilyas abi serkeş vsvs hepside az takılır oldu hatta tahayla hakan bile az takılıyo
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
eski site deel artık yeğen symbianist ramboft uğur hasan metin adem ilyas abi serkeş vsvs hepside az takılır oldu hatta tahayla hakan bile az takılıyo
Hala ilyas diyor arkadaş ya O sahte üyelikti ve banladık.. Üye çalarak ve illegal paylaşımlar yaparak siteye zarar vermeye gelmiş biriydi sadece.

Neyse o değil konumuz
 

joker.lg

Üye
ewet yaz bitsin gene burda oluruz ben calısmaya baslayacam taha calsıyor metin calısıyor hasan bazen burdaydi ugur gitti rambonun neti yok oyle
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Saydıklarınızla nerdeyse hiç muhabbetim yok zaten
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Eski tayfa varken hep ordaydım zaten En çok mesaj atan kısımlarına hiç bakmadın sanırım
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet o yüzden durgun Biz mesaj atana kadar oraya en az 2 mesaj gelirdi..
 

MrTech

Üye
Bazen Gececilerde Öyle Oluyor.Cok Sık Degil Ama.
 

ismail

Üye
Bazen Gececilerde Öyle Oluyor.Cok Sık Degil Ama.

Hep bana ,ı denk gelio arkadaş yaa. Selamunaleykum diyom a.s diyolar tam bende katılcam yeni mesaj gelmiş sil yeniden yaz bida yenisi. mobilden zor oluyo
 

MrTech

Üye
Resimdeki Sen misin Mert Abi ?

- - - Eklendi - - -



Hep bana ,ı denk gelio arkadaş yaa. Selamunaleykum diyom a.s diyolar tam bende katılcam yeni mesaj gelmiş sil yeniden yaz bida yenisi. mobilden zor oluyo
yaz gitsin abi nolcak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...