valla ne diyelim baya ii çalışma zaten bende N73 aldım ama program fakiriyiz S60 var ama sitede S60 3rd yok pek biz de azla yetinizyoruz veya var ama ben pek bulamıyorum galiba
çok güzel ve gerçekten emek verilmiş programlar ve açıklamalar herkese ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar hakikatten çok sagolun yeni girişimlerinizide sabırsızlıklan bekliyoruz haberiniz olsun saygılarımla ayhan.