[=-Sistem Araçları-=]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

asll

Üye
Smart Settings Os9.1 Ler Için Değil
 
bunlar süper prolar ya.hemde açıklamalı.keşke program yazabilsem.hepsini buraya koyardım
 

badboy62

Üye
benim 6120 c tel. var jar uygulamalarını yüklerken yüzde seksenlik bölümü doluyo geri kalan kısmındaise duruyo ve hata veriyo bütün hepsinde bu sorun oluşuo yardımcı olabilirmisiniz
 

mhazar0

Üye
teşekkür ederim kardeş eline sağlık
 
paylaşım için teşekkürler. ellerine sağlık
 

fanix

Üye
peki otomatik tel açma kapama yokmu n73 için
 

ArAp-YMN

Üye
süpersin ne diim .. ama şu phonİnfo hosuma gitti de o da sertifkalamak gerekiomus..
 

ozyksk

Üye
paylasım için tskler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...