swedish Üye millet ha bire tesekkur ediyor ama neye tesekkur ettiginide bilmiyor, buda bir aldatmaca s60 3rd diye verilen programlar 2v cikti, zira smartsetting 3rd daha cikmadi
millet ha bire tesekkur ediyor ama neye tesekkur ettiginide bilmiyor, buda bir aldatmaca s60 3rd diye verilen programlar 2v cikti, zira smartsetting 3rd daha cikmadi
whiteman1 Üye Arkadaşlar Telefonu Açtığımızda Otomatik Olarak Işaretlenen Programı Açan Program Varmı
xxeskiyaxx53 Üye 3rd için demişsin ama baştaki smart setting os7 ve os8 yazıyor bide n70 yazmişsin nasıl yüklenecek bu n95 e
3rd için demişsin ama baştaki smart setting os7 ve os8 yazıyor bide n70 yazmişsin nasıl yüklenecek bu n95 e