sısmı jarmı???

sısmı jarmı??

  • sıs(s60)

    Kullanılan: 11 68.8%
  • jar(java)

    Kullanılan: 5 31.3%

  • Kullanılan toplam oy
    16
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sısmı jarmı???
arkadaslar ben hep anket yaparım!!!!!!
 

jatvalca

Üye
daha 2 ay öncesine kadar java kullanıyodum şimdi sise geçtim bence sis telefon
 
kardesim sis oyunlar 3d oluo guzel oluo yane
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...