Sis editor 0.75 Türkçe

Innocent

Üye
S60v3'te de çalıştı bllginize
 
ya arkadas sis imzalama programı koyuyosunuz koyduğunz program imzasız ya nasıl iş bu..
 

smh60

Üye
Teşekkürler ....
 
    Konu Sahibi
N8 sertifika hatası veriyor
[/QUOTE]

normaldir.
[/SIZE][/COLOR][/FONT]
 

sagoktay

Üye
bir sis programı sisx e çevirmiyo bu