Sıradan Bir Konu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
Sıradan Bir Konu
Eski konu proxy ve handler paylaşımından silindi artık bu var
 

Kdr05

Üye
Vaayyy bizim mekan versiyon atlamış. Bu arada oupeng 6.5 TRleştirmesi bitmek üzere
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
ben oupeng ile gezinmek için kullanıyorum opera mobile ile 400mblık dosyası 1 saatte indiriyor
 
paylaşım yapamasakta bari kelimeler dursun burda
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
bence de
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
trcll beni seviyo heralde 2hafta önce 100mb paket bugün 3.000sms
 
Vodafone de beni seviyor 200 dk her yöne
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
o kim tanımıyorum
 
10 tl yükledim 200 dk geldi 5 tl si vergiye gitti internet yüzünden dolayı kalan 5 tl ile mobil tv aldım sms i hallediyorum
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
o ne oluyo ilyas abi
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
nasıl kullancaz
 
üye ol zaten türkçe bi site
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
tamam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...