sinav iyi gecti;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mcnpl4

Üye
    Konu Sahibi
sinav iyi gecti;)
saolsunlar cok iyi gecirdiler. sure bittiginde siradan kalkamadim
 
zor da ne kelime uğur zaman hiç bi türlü yetmedi yaa
Olsun seneye deneri
 
oha ben hiç heycanlanmadım
O yüzden kriz de geçiremezdim
 

__xXx__

Üye
millet canınız sağolsun hakkınızda hayırlısı neyse o olsun
 
ben sayısalım matta 1 boş bıraktım
 

Hasan

Üye
ben 20 boş bıraktım
 
ahh ahh geri kalan hepsi doğru çıksın yaa
 

Hasan

Üye
Ben bu sınava girmedim ki benim sınav başka hem benim bölüm dil
 

mcnpl4

Üye
    Konu Sahibi
zaman yetmez diye iki soruya bakamadim matta ama turkce cok kotu cok zordu. bnm trukcem iyi degil zaten.
 

joker.lg

Üye
zaman yetmez diye iki soruya bakamadim matta ama turkce cok kotu cok zordu. bnm trukcem iyi degil zaten.

tıpkı ben benim türkçe zor geçti mat 3 boş fen 2 sosyal 17 zaman yetmedi ya ben arka tarafımda bir ağrı hissediyorum geçen seneden farklı anlamadım neden a
 
sağol Furkan abi bende de acı var ya
 
Nedenmiş benim gece belim açık kalmış o ağrıyodu :P
 
tabi oğluum bide kapılar açık kadın gitti pencereyi açtı bilyosun sıraların tam bel kısmı açıktır ordan da bidana şifa kaptık :P
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...