DSGNRY Üye Vay be. Emeğine sağlık dostum. Eski günler geldi aklıma. 3Gs ile tanışmıştım Apple ile. O günkü teknoloji ile acayip bir havası vardı aletin. Eminim 3Gs zamanını hatırlayanlar cihazın hala popüler olmasının sebebini de iyi bilirler.
Vay be. Emeğine sağlık dostum. Eski günler geldi aklıma. 3Gs ile tanışmıştım Apple ile. O günkü teknoloji ile acayip bir havası vardı aletin. Eminim 3Gs zamanını hatırlayanlar cihazın hala popüler olmasının sebebini de iyi bilirler.